Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Μια ιδέα της στιγμής - Λαυρέντης Μαχαιρίτσας

  • Καθημερινά σε τριγυρίζω
    το χτες και τ' αύριο σου χαρίζω
    Κι εσύ όλο κάνεις πως δε βλέπεις
    δε με θυμάσαι δε με ξέρεις

    Έρχομαι στήνομαι μπροστά σου
    περνάει από δίπλα μου η ματιά σου
    Δυο λόγια πάω να ψιθυρίσω
    δεν κάθεσαι να σου μιλήσω

    Κι έχω μια ιδέα της στιγμής
    τρελός να γίνω ή εμπρηστής
    ή ακόμη πιο καλά ληστής
    μήπως και με αντιληφθείς

    Έχω μια ιδέα της στιγμής
    τρελός να γίνω ή εμπρηστής
    ή ακόμη πιο καλά ληστής
    μήπως και με αντιληφθείς

    Σε μια τράπεζα θα πάω
    μια καραμπίνα θα κρατάω
    Και θα ζητήσω να φωνάξουν
    αμέσως να 'ρθουν να μ' αρπάξουν

    Κι όταν στο σπίτι μας γυρίσεις
    πρώτον θα μ' έχουν στις ειδήσεις
    Και θες δε θέλεις θα με βλέπεις
    θα με θυμάσαι να το ξέρεις

    Έχω μια ιδέα της στιγμής
    τρελός να γίνω ή εμπρηστής
    ή ακόμη πιο καλά ληστής
    μήπως και με αντιληφθείς

    Έχω μια ιδέα της στιγμής
    τρελός να γίνω ή εμπρηστής
    ή ακόμη πιο καλά ληστής
    μήπως και με αντιληφθείς

2 σχόλια:

  1. Κι εσύ όλο κάνεις πως δε βλέπεις
    δε με θυμάσαι δε με ξέρεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα τραγούδι από το δίσκο παράθυρα που κούρασε η θέα ...ίσως λιγάκι υστερεί σε νόημα ..η αλήθεια είναι οτι σε λίγο θα άνεβάσω και κάτι πραγματικά καλό έχε το νου σου ..ελπίζω να σου αρέσει το επόμενο

      Διαγραφή

Σχόλια - Σχολιανά ;)