Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Δύο τραγουδάκια για την Κυριακή

Δύο τραγουδάκια για την Κυριακή
Ο λάκκος με τ' αστεία που σκάβω από παιδί
η τέλεια ληστεία που έχω σκαρφιστεί
με σφίγγει σαν παπούτσι ντόπιο και μπαλωμένο
στο χείλος του Ζαλόγγου το τέλος περιμένω
Πολλές φορές βαθιά αναρωτήθηκα
τριγύρω οι άνθρωποι αν μ αγαπούνε
για ό,τι φαίνομαι ή αν αληθινά
για ό,τι είμαι εγώ, κοντά μου ζούνε.

Κι όμως να που δεν ξέρω
ποιος εγώ, κι υποφέρω
νιώσε με, σώσε με
κι ό,τι θες σ το προσφέρω.

Άντε καλά να περάσουμε την Κυριακή μας ... Σας παραθέτω δύο τραγούδια που ανέβασα μέσα στο Σαββατοκύριακο πιστεύω να αρέσουν ....

4 σχόλια:

  1. Στα έχω πει ήδη. Είναι πολύ όμορφα τραγούδια. :)

    Καλα να περάσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Sleepless : :-):-):-):-):-):-):-) και εσύ καλά να περάσεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα μου άφηναν ένα αίσθημα μελαγχολίας οι Κυριακές...
    Εύχομαι να περάσατε όμορφα!!~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ziggymars : όντως το έχουν αυτό οι Κυριακές .... ελπίζω και εσύ να πέρασες όμορφα ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σχόλια - Σχολιανά ;)