Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Υποκριτικές (σαθρές) κοινωνίες

Υποκριτικές (σαθρές) κοινωνίες 

Δεν ήθελα να γράψω αυτό το καιρό γιατί σκεφτόμουν ότι χρειάζομαι λίγη ξεκούραση ……  αλλά με τα λύπης μου διαπιστώνω ότι τελικά πρέπει να αφήσω τον χειμαρρώδη προβληματισμό μου στις πλάτες άλλων …… Το καλοκαίρι καλά κρατεί και πέραν της ζέστης που με χτυπάει αλύπητα δεν έχω παράπονο όλα ομαλώς κυλάνε …  Μπορώ να πω ότι η ζέστη αντέχεται  ….το μόνο που δεν αντέχεται είναι αυτή η υποκρισία στα μάτια μας ….αυτή η τυπική καλοσύνη που βγάζουμε προς τα έξω χωρίς να την αισθανόμαστε μόνο και μόνο για να φανούμε καλοί στα μάτια των άλλων…. Πω πρέπει να κάνω εντατικά μαθήματα καλοσύνης γιατί δεν μου βγαίνει να προσποιηθώ το καλοκάγαθο άνθρωπο που αγαπά όλο τον κόσμο …. Τουλάχιστον ότι πιστεύω το βγάζω αμέσως στον άλλο δεν κρύβομαι πίσω από μνησίκακα χαμόγελα και τυπικό ενδιαφέρον …. Θα μου πείτε γιατί προβληματίζεσαι τόσο έντονα από τη στιγμή που εσύ πιστεύεις ότι τα έχεις καλά με τον εαυτό σου ? ίσως γιατί περιμένω την αντίστοιχη στάση από τους άλλους …. Δεν μπορεί να είμαι αρεστός σε όλους …αυτό πρέπει να το καταλάβουμε …γι αυτό ας σταματήσουμε να προσποιούμαστε και να κάνουμε συχνά την αυτοκριτική μας ….ίσως μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι  άνθρωποι … ίσως πάλι μας κάνει πιο εγωιστές ….. αν καταφέρουμε το πρώτο είμαστε σε καλό δρόμο …. Το δεύτερο οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε μια υποκριτική σαθρή κοινωνία <<αγάπης και ανιδιοτέλειας >>…….  Συγνώμη αλλά θα προσπαθήσω για το πρώτο .... θα χάσω 100 υποκριτικά χαμόγελα και θα κερδίσω 10 αληθινά ….ένα προς δέκα … φαντάζει λίγο αλλά αξίζει πολλά …. Πόσο πολλά ….. θα δείξει ….                      Δ.Θ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια - Σχολιανά ;)